Sööndag

(Bilder från i fredags, VÄLDIGT dålig kvaliteé menmen.)
 
Hejhej! Idag så har det ju varit morsdag och efter jag gick upp vid tio imorse så fick jag skynda mig att fixa mig och äta frukost då vi skulle till Östa till min faster och farmor. Vi spenderade flera timmar i Östa och jag hängde med mina kusiner som jag inte träffat på evigheter. När vi kom hem så skulle vi till min mormor som bor här i Alunda och då skulle bara jag, mamma och pappa åka så jag fick övningsköra. Det gick rätt så bra med det märks att jag inte kört på 5 veckor. Men jag har iaf slutat kolla ner på växeln varje gång jag växlar. Nu så ska jag sova eftersom det är skola imorgon.

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0