So open your eyes and see, the way our horizons meet

Pappa kom hem från Kroatien igår kväll/idag natt och han hade köpt hem det här till mig. Godis och en t-shirt, kan inte bli bättre!
 
God eftermiddag och hoppas ni alla haft en bra måndag. Min måndag har varit rätt så okej. Började dagen med ett muntligt nationella i Svenska som gick rätt så dåligt, det ända bra är att nu är alla svenska nationella avklarade. 
På eftermiddagen hade vi naturkunskap där jag gjorde klart min rest där och slutade sedan en timme tidigare än vanligt. Väl hemma har jag läst och pluggat matte. Snart ska jag byta om och rida, blir antagligen inget mer inlägg idag om det inte händer något as grymt under ridningen.

Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Åh men vad gott med godis! :D

Svar: Ja verkligen :)
Johanna

2014-05-13 @ 15:52:42
URL: http://babustylee.webblogg.se
Postat av: MATILDAS

gott =)

Svar: De är det :)
Johanna

2014-05-13 @ 20:29:48
URL: http://matildays.forme.se
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0