Silent, I can't wait here silent, gotta make a change and make some noise

Tänkte lägga upp en liten GIF i ryskanda såhär under Eurovision! Gifen är dessutom från en bra nystartad serie, kolla in Faking It.

Och så var det lördag. Jag har faktiskt inte gjort så mycket, jag har tagit en PW och kollat serier. Jag har försökt övertalat mig själv att göra klart mitt tal till på måndag, hehe. Nu är det Eurovision och just nu sjunger Ryssland(lite ironiskt att de sjunger "tell the world to show some love") så tänkte självklart slänga in en liten GIF till dem så snäll som jag är. Sanna sjöng nyss men jag tror faktiskt inte att hon har så stor chans trots att hon är favorit tippad men man hoppas ju.

Kommentarer
Postat av: Jen

Åååh alla kollar på Eurovision förutom jag XDD hejar iaf för Sverige ;)

Svar: haha, ja håller tummarna för Sanna! :)
Johanna

2014-05-10 @ 22:52:10
URL: http://rnbme.blogg.se/
Postat av: MATILDAS

fin gif!

2014-05-11 @ 12:15:28
URL: http://matildays.forme.se
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0