Jag är sinnesstörd

 
Nu tänkte jag ta och berätta om min lördag. I lördags så åkte jag, mamma, Casper, Oliver, Hampus och Hampus kompis Marcus till Furuviks öppningsdag. Varje gång jag går i djurpark så kommer jag ihåg varför jag borde skaffa mig ett nytt objektiv. Vi gick iaf och kollade på djur i den svala sköna luften. Efter två timmar när vi åt lunch så kom solen fram och shit vad varmt det blev. Vi fortsatte kolla på djuren, jag älskar verkligen lemurer. Sedan kom vi till karusellerna och jag såg verkligen till att utnyttja mitt åkaband till max oxh åkte ALLT förutom typ två eller tre barn karuseller.
 
Efter mycket åkande och lite middag så var det dags för anledningen vi åkt dit, Stiftelsen. Stiftelsen är sjukt bra, jag var på furuvik förra året då dem var där också. Koserten var väldigt bra och tillskillnad från många andra artister så är de lika bra live som på skivorna, om inte ännu bättre. Det ända som var sämre med konserten var att någon full gubbe började grinda mot mig för att komma längre fram, som tur hjälpte Hampus mig då. Om ni funderar att se dem live, göööör det!

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0