I never saw her as a threat, until you disappeared with her to have sex

Tre bilder från min promenad med mamma och Charlie i måndags.

Tjo bree!!! Idag har jag gått runt och haft ont i mina lår, jag tror det är en blandning av träningsvärken och värken efter sparkarna från kickboxningen igår. Jag körde med Renata som är typ as stark.
 
Dagen började i alla fall med att det var olika ungdomförbund på vår skola. Vi som läser samhällskunskap skulle först få gå till 3 olika partier och sedan var det en stor debatt. Vi fick inte bestämma själva vilka enskilda partier vi ville lyssna på så jag fick först lyssna på SDU(Sverigedemokratisk Ungdomsförbund) vilket jag inte var så peppad på då jag verkligen ogillar SD överhuvudtaget. Men sedan fick jag lyssna på Unga Feminister(FIs ungdomsförbund) och LFU(Folkpartiets ungdomsförbund) vilket var väldigt intressant. Sedan var det debatt som var hyfsat okej att lyssna på även om SDU och Junilistan bara svarade att vi borde gå ur EU, spelade liksom ingen roll vad frågan var.
 
På eftermiddagen var det fotolektion som var rätt så slapp. När jag kom hem gick jag till biblioteket och nu sitter jag framför tvn och ska se på Let's Dance finalen.
 
Jag har också en sak att berätta som hände i tisdags, jag har inte gjort det förrän nu då jag varit busig och inte bloggat sedan måndags, hihihihihi. Jag har fått sommarjobb!!! Det är visserligen ett skitbetalt kommunsommarjobb, jag fick också det jag minst av allt ville ha men jag är desperat och det är lite pengar i alla fall.

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se

Vill du bidra till nästa nummer av min e-tidning och samtidigt vara med och tävla om ett härligt hårvårdskit? Kolla in detta:
http://www.adaras.se/vinn-harvardskit-fran-pantene/

2014-05-09 @ 23:50:25
URL: http://adaras.se
Postat av: Denise

Kul med kickboxning! Det tränade jag också förut :D

Svar: Ja det är så himla kul :)
Johanna

2014-05-10 @ 16:13:27
URL: http://flingans.nu
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0