#getresultsorgohome

 
Heeeeej! Idag har inte varit en speciellt jobbig skoldag, på digitalt skapande gjorde jag klart mitt slutprojekt och på engelskan så löste vi gåtor. Vi fick även veta att vår engelska lärare och mentor ska sluta vilket jag tycker är lite sorgligt, ska jag vara helt ärligt så tyckte jag hon var lite jobbig i början av året men nu tycker jag faktiskt om henne(det är faktiskt sällan jag tycker om folk) men fick även träffa han som kommer bli vår nya engelska lärare och mentor.
 
Efter skolan tänkte jag plugga matte till nationella imorgon men det blev inget med det, tror helt ärligt att jag kommer faila men får hålla tummarna helt enkelt. Sedan åkte jag och träna kickboxning, vi tränade utomhus vilket var väldigt skönt förutom att det var massa mygg och knott. Vi gjorde en as jobbig uppvärmning och sedan körde vi cirkelfys i en timme. Efter det så var jag och Veronica fortfarande lite pepp så då sprang vi två yttligare varv på banan.

Kommentarer
Postat av: Agnes

kickboxning verkar jättekul :D tänkte börja på det förut men hade inte tid tyvärr

Svar: Det är verkligen kul, om du får tid så måste du bara testa! :D
Johanna

2014-05-23 @ 21:29:53
URL: http://nattstad.se/agnesmalmborg
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0