Becoming fearless isn't the point. That's impossible. It's learning how to control your fear, and how to be free from it.

Selfie med domkyrkan || Jag och Adina fick lite gratis fika på stan || Jag fotar Adina och Amanda på fotolektionen.
 
Och så var det äntligen fredag! Så himla fint väder det varit idag!!!!! Dagen började med idrott där nästan ingen var med så vi fick gå en promenad till domkyrkan och sen tillbaka och för att han skulle vara säker på att vi varit där så skulle vi ta en selfie där. Sedan blev det foto där jag fotade lite rester.
 
Efter skolan så gick jag och Adina och hämta våra biobiljetter och lämnade mitt CV på yttligare ett ställe. Efter att jag lämnat mitt CV så såg vi att några gav ut gratis fika och vem vill ine ha det liksom? Sedan köpte vi lite middag ch satt och åt vid ån. Efter det såg vi Divergent!
Jag har velat se den ett tag nu eftersom alla pratar om den och den var faktiskt bra. Inte riktigt som jag tänkt mig men fortfarande riktigt bra. Jag måste verkligen läsa böckerna och självklart måste vi också prata om Theo James. Den killen är liksom för snygg för sitt eget bästa. Men filmen var iaf bra och Theo James gjorde den ännu bättre. Fast det kändes lite konstigt att Shailene Woodley och Ansel Elgort spelade syskon här och kommer spela par i "The Fault In Our Stars". Okej nattinatti!
 
(Det här skulle publicerats igår kväll)

Kommentarer
Postat av: Celine

- Tack för att du svarade på frågorna :)

Svar: Var så lite så :)
Johanna

2014-05-17 @ 12:18:45
URL: http://celinelf.se
Postat av: MATILDAS

ha en bra lördag! =) kram

Svar: Tack! :)
Johanna

2014-05-17 @ 17:07:49
URL: http://matildays.forme.se
Postat av: Josäfin Andersson

Låter (och ser ur som) en härlig dag! :D

Svar: Det var det :)
Johanna

2014-05-31 @ 20:48:35
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0