Våren är här och lyser frid på jorden

Vårkänslorna är 100%
 
Min dag har inte varit speciellt bra, jag har bara varit sjukt nere. Vilket jag varit sedan onsdags, förhoppningsvis så vänder det snart. Idag så var det ju skola och på fotografisk bild så hade vi först en trea som "lärare" och sedan fick vi fota när en klass spela lacrosse. 
När jag kom hem så satte jag på mig solbrillor, tog lite jordgubbar och satte mig i solen för att läsa. Jag satt och låtsades att det var sommar, haha, och försökte ignorera det faktum att jag hade jacka på mig.
Det bästa som hänt mig idag var att den officiella 5 Seconds of Summer accounten började följa mig!!!!! Blev så jäkla lycklig.

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0