Teen Wolf s03e24

Yeah, we’re okay.
Seriously, you think you just can leave??? Not okay bro!
 
Nej nu är jag så jävla förbannad! De sa att EN hjälte skulle dö. EN, inte TVÅ! Allison dog förra gången och då jag dem ju inta bara döda Aiden nu, EN hjälte skulle dö. Aiden hade precis blivit en av de bra, a good guy. Nej det här är inte ett dugg jäkla okej. Asså jag tänker bara upplysa alla om att Jeff Davis antagligen är Satan här på jorden.
 
Meeeeen en sak som var lite gullig var när Isaac och Allisons pappa kramade för att trösta varandra. jag älska den scenen. Och så visade det sig att Danny visste mer än vad man trodde. Man tänkte liksom att det var konstigt att han inte märkte något men så visste han allting hela tiden???????
 
Sedan vafan är det här med att Daniel Sharman tänker lämna serien!!!! Tänker alla överge Teen Wolf eller vad nu? Asså snälla Daniel, Chrystal har redan lämnat inte du också!!!!!! Dem tar liksom bort alla man älskar men låter Kate komma tillbaka! Kate är typ den enda i hela jäkla serien jag inte gillar och så får hon komma tillbaka!!! Så himla inte okej!
 
Sedan tänker jag bara påpeka att jag gärna skulle sett Sterek kyssas i slutet, just sayin'.

Kommentarer
Postat av: dite

men jag dör hur många är det som ska lämna serien?
KOMMER AIDEN KOMMA TILLBAKA eller är han borta forever?

Svar: Tvillingarna, Daniel(Issac) och Crystal(Allison) är dem jag vet... Jag tror Aiden är helt död och jag tyckte det verkade som att Ethan också skulle dra, vilket suger då de är mina tvillingar!!!!!!
Johanna

2014-03-26 @ 21:45:47
URL: http://affys.se
Postat av: undefined

Haha Jeff can make it up 2 us genom att låta Sterek bli canon ;) heh

2014-03-27 @ 13:02:54
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: undefined

Haha Jeff can make it up 2 us genom att låta Sterek bli canon ;) heh
(och btw, Daniel ska "sluta" men han vill kunna komma tillbaka till rollen så hoppas vi får se honom igen!!)

Svar: Ja vi får verkligen hoppas på att se Daniel i serien igen!
Johanna

2014-03-27 @ 13:03:32
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0