Teen Wolf

 
Heroes will die
 
Gaaaahhhh såååå braaaaa!!!! Veckans avsnitt av Teen Wolf av så hiiimla bra men endå jäkligt förvirrande... Men nej seriöst jag vill inte se säsongs finalen för jag vill inte att någon ska dö för jag älskar alla! Tänk liksom om Lydia dör eller ännu värre, tänk om Stiles dör. Nej jag kommer inte kunna komma över någons död. Nejnejnej, detta tillåter jag verkligen inte! Men en sak är lite kul och det är hur jäkla ovetande Danny är, han borde snart märka att något inte står rätt till haha.
 
Skrev det här i Tisdags!

Kommentarer
Postat av: Kaka - Simsing.blogg.se

Inte sett den serien faktiskt. Får nog börja med det!

Svar: Åh... ja du MÅSTE börja kolla på Teen Wolf!!!!! Så sjukt bra serie!!!
Johanna

2014-03-17 @ 19:58:41
URL: http://simsing.blogg.se/
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0