Teater

Oldie på mig och Adina!
 
Hejsan männsikor på denna jord! Jag blogga faktiskt väldigt tidigt idag för att vara mig, haha. Aja, när jag vakna i morse var jag på väldigt bra humör och jag blev på ännu bättre när det gick upp för mig att det är våffeldagen(one of the best days ever!!!!!!!). Första(och enda) lektionen idag var Estetisk kommunikation där jag och Amanda gjorde allting förutom skolarbete eftersom vi är as gryma och var klara. Efter lunch så åkte vi för att kolla på teater, den var bra men jag förstod inte riktigt vissa delar. 
 
När jag kom hem så gjorde jag någon videointervju för McDonalds som gick år helvete så dem kommer jag nog inte höra ifrån. Nu ska jag gå och göra mig iordning innan jag ska ner till hallen för att vara ledare och sedan dra på kickboxning! Bye cuties!

Kommentarer
Postat av: isabella

Vilken härlig Bild! :)

Svar: Tack! :D
Johanna

2014-03-26 @ 14:32:23
URL: http://www.nattstad.se/isabellalovisa
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0