Lista, för att jag kan

Fyra frågor om förhållanden.
Är du singel ? Japp
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Kärlek, nej. Att falla lite, ja.
Hur många har du varit kär i? Aldrig
Är du kär just nu? Inte kär direkt men... 

 

Tio frågor om dig själv.
Namn? Johanna
När fyller du år? 31 Oktober
Några piercingar? Beror på om örhängen räknas
Vad har du på dig just nu? jeans, stumpor, t-shirt, mössa och underkläder 
Vad tycker du mest om hos dig själv? I don't know... min handleder kanske? Haha ja lite konstigt 
Vad är du bra på? eh... i really don't know. att skriva dena lista på svengelska? Nej nu ska jag skärpa mig.
Vem älskar du mest på denna jorden? Min familj xx Men även mina vänner. 
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Jag sover alltid själv så vet inte... tror nog själv.

 

3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig? Ingen vet nog allt.
Vem är den roligaste av dina vänner? Asså, Malin skrattar ju hela tiden, men jag tror att Amanda och jag har lite mer lik humor.
Vem är snyggast av dina vänner? Alla? Haha, därför kommer min blivande pojkvän aldrig träffa mina vänner ;D

 

10 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? Mycket olika... men övningskört till exempel
Vad ska du göra nu? Kolla skilda världar och skriva klart detta.
Har du gjort något dåligt idag? Övningskörningen gick väl sådär haha.
Vad har du ätit idag? För mycket 
Har du duschat idag? nepp, fast jag borde verkligen. 
Är du trött nu? Alltid trött
Vad händer idag? Söndagsångest, vad annars?

 SAKNAR MITT LÅNGA HÅR!!!
 

Annat.
Hur mår du just nu? Vet inte... Trött.
Är du hungrig nu? Nej, åt nyss
Vad är klockan nu just nu? 18:16
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Nyheter24, tubeplus, bloglovin, bloggen och bowelz.blogg.se

 

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? nej
Vilket är ditt favoritband/artist? Massvis men Taylor Swift, One Direction, 5sos och mm.
Vad gillar du för musik? Det mesta

 

Kärlek.
Är du kär just nu?  Återigen, inte direkt kär
Har du kysst någon idag? Nej !
När kysste du någon senast? Vet inte om jag någon kysst någon? Awkward.
Är du romantisk? Ja det tycker jag nog
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande vore inte fel men har ej tid eller pengar för det
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej.
Vem sov du senast bredvid? Min lilla björn Björne
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? runt 20-22 tror jag
Hur ska din tjejen/killen vara? Rolig och snäll


Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0