Lately, I've been losing sleep

 
Godkväll kära människor! På lördags morgonar brukar jag ju träna men jag orkade verkligen inte och kände inte för att tving mig själv att göra det så det blev ingen träning idag. Men istället övningskörde jag för allra första gången. Ska jag vara helt ärlig var jag lagom nervös men det gick bra. Annars så har jag suttit vid datorn, varit inne till stan och kollat in på en livestream som en trea i min skola gör som sitt gymnasiearbete. Men han har bara spelat typ, nothing special. 
Sedan stängde jag självklart ner allt på earth hour, hoppas ni också gjorde det. 
Aja, bye bitches(läs: lovies)

Kommentarer
Postat av: Louise

Kul med övningskörning!!

Svar: Ja det var det verkligen! :)
Johanna

2014-03-30 @ 12:47:14
URL: http://vitmossa.blogg.se
Postat av: Boel

Roligt att övningsköra :)

Sv: Birdys röst är fantastisk!!

Svar: Ja det var hur kul som helst :)
Johanna

2014-03-30 @ 15:43:08
URL: http://bowelz.blogg.se
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0