Gymnastiktävling

Min älskade lilla grupp!
 
Idag när jag vakna fick jag göra iordning mig för gymnastiktävling, jag gjorde även klart mitt argumneterande tal jag ska ha på måndag. Gymnastiktävlingen gick väldigt bra då vi fick ett guld! Jag är seriöst as stolt över barnen! Det tog sin lilla stund att komma hem då det uppstod lite strul efter men nu är jag hemma och äter middag. Snart ska jag till min morbror och hans familj för att kolla Mellofinal. HEJA OSCAR! Hade tänkt träna men det hinner jag inte så det får bli imorgon istället eftersom det ändå inte är någon gymnastik då. Aja nu ska jag dra ses!

Kommentarer
Postat av: Elin

hahaah han är 22. Fast han är ganska kort eller aa det tycker iaf jag, de ska vara långa nämligen... mähäh ;)

2014-03-08 @ 22:11:33
URL: http://hallonflickan.bloggagratis.se
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0