Dream Big Or Go Home

 
"I'm sick of following my dreams. I'm just going to ask them where they're goin', and hook up with them later."
 
Nu tänker jag åter igen skriva ett kanske lite jobbigt inlägg men jag måste få skriva av mig. Ofta när folk frågar mig om vad jag har för drömmar svarar jag att jag inte vet men sanningen är att jag vill resa och bara inte bry mig ett skit, men jag väljer att inte säga det högt ifall det inte funkar. Ifall jag inte kommer dit. Jag är rädd för att folk ska börja trycka ner min drömmar för att de är "för stora" eller "för små". För tilfället drömmer jag även om att få åka som utbytesstudent, förstår ni hur kul och lärorikt det skulle vara??? 
 
Sammanfattningen av det kanske inte det bäst skrivna inlägget någonsin. Jag är trött på att vara rädd för vad folk ska tycka om mina drömmar och att inte kunna nå dem. Sluta aldrig att drömma och att försöka nå dem.

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0