Come hell, Come high water

Det här är inte de dåliga nyheterna jag fick idag men är det här sant kommer jag typ ha ihjäl någon, hehe. 
 
Idag så fick jag en timmes sovmorgon men bara för de vakande jag as tidigt. Fast du kunde jag verkligen chilla och kolla film innan gymnastiken börja. Efter gymnastiken så har jag tagit en lång promenad med mamma och Charlie och så har jag fixat med grejer som behövt fixas. Dagen har varit rätt så bra förutom nu på kvällen då jag fick lite sämre nyheter... Men aja det är bara att dra upp sig själv och fortsätta.

Kommentarer
Postat av: linah

men va :O så kan man ju inte göra

2014-03-04 @ 16:55:02
URL: http://linaheve.forme.se
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0