Busy Busy Busy

Vi tog en liten födelsedagsfika efter skolan för att fira Malco (Malin för människor som inte förstår sig på min underbara humor)!
 Det alla gulliga människor skrev till mig på lektionen och om ni undrar vem som skrev Världens Bästa så var det Adina!!
 
Tjo breeee! Jag tänkte typ dra en nattblogg innan jag gick och la mig trots att jag borde lägga mig  NU! Fast det här med att lägga sig i tid har ju aldrig riktigt varit min grej. 
 
Aja idag har varit en rätt så skön med ändå väldigt upptagen dag. Först så hade vi Estetisk Kommunikation där jag blev forever alone eftersom personerna jag brukar hänga med där var sjuka!!!!! Dock fick jag ju mer gjort då än vad jag annars brukar få och jag är nääääästan klar med min sena uppgift, hehe. Men mitt i lektionen gick brandalarmet och då fick vi stå ute på konsetgräsplan i minus grader och frysa istället för att bli klara med våra arbeten.
 
Under lunchrasten filmde vi till vår kortfilm och vi har nääääästan filmat klart, haha. Efter lunch vad det mentorstid och då hade vår lärare satt upp lappar med allas namn på i klassrummet och så skulle alla skriva något positivt om personen på lappen. Ni kan ju se min lapp ovan.
 
Idag slutade jag ju halv två vilket var OTROLIGT skönt fast istället för att åka hem fikade jag, Malin, Adina och Veronica på Café Årummet för att fira att Malin fyllde 17 igår.
 
Jag kom hem tidigare än vad jag trodde och då tänkte jag att jag skulle hinna göra lite skolarbeten. Trots att det inte riktigt blev så då min super söta kusin var hos oss när jag kom hem och jag kände mig liksom tvungen att leka med gullungen haha.
 
Efter det var det gymnastik och kickboxning och så har jag även sett nya Teen wolf och dampinlägg om avsnittet kommer upp imorgon eller så skulle jag tro. Nu blev det här inlägget lite långt men om du orkade läsa hela grattis till dig! Aja sov så gott nu allihopa!
 
Juste jag träffade även en gammal kompis jag inte pratat med på väldigt länge när jag skulle till bussen för att åka till kickboxningen så vi hann bara prata en snabbis men jag tycker ändå att det är kul att snacka med kompisar men inte snackat med på ett tag.

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej! Har precis startat en ny tävling & det hade varit skoj om du velat vara med & tävla :) Ha en bra dag! Kram.

2014-03-19 @ 09:29:58
URL: http://nattstad.se/hanzzonerika
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0