Bra Måndag

En bild från underbara Gotland! Ska kanske dit i sommar igen, lääängtar!
 
Hejhej! Idag vaknade jag verkligen på rätt sida vilket var underbart skönt och så har ju solen varit framme och vilket cokså skjutit upp mitt humör. Trots att jag var på bra humör idag på svenskan, jag och Amanda prata om massa olika men mest om 5sos(!!!!!) då Amanda nyligen fått en stor crush på dem(!!!!!). Asså det är så bra att jag mött Amanda för Adina och Malin ger aldrig min musik, mina böcker eller serier en chans. Fast Amanda har jag fått att börja kolla på Teen Wolf och nu har hon även fått en crush på 5sos.
 
Aja, efter skolan så har jag tränat och träningen gick sjukt bra. Jag sprang själv och jag fick mitt näst bästa resultat på den sträckan och mitt bästa på den sträckan på ett bra tag, så jag är så jäkla stolt. Sedan körde jag axel- och magpass som var sjukt jobbigt men jag klara det.
 
Nu hat det blivit Top Model Sverige och lite plugg och ännu mer plugg står på listan att göra innan jag sover.

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0