Please don't be in love with someone else, please don't have somebody waiting on you

På kvällen på Almodagen i Fredags så hade delat ut utmärkelser och sådant och jag hade fått en för att ha jobbat i Almo i mer än 3 år. Tror faktiskt att jag jobbat där mellan 4-5 år, shit vad länge. Idag så kom Camilla förbi med mitt lilla diplom iaf. || Igår var mamma i stan och då köpte hon en ny pjamas till mig, ÄLSKAR DEN!
 
Idag har jag varit på ett Taylor Swift humör vilket har gjort att jag gått runt och lyssnat på henne, vilket jag fortfarande gör.
 
Det har varit rätt så skönt sommarväder idag vilket jag har tagit vara på genom att sola liten stund och sen bara varit ute och gjort lite saker. Jag har till exempel spelat Fia med knuff på mammas padda, och jag brukar jämt förlora på allt (vilket är konstigt då jag heller inte har tur i kärlek) men idag vann jag alla 4 gånger vi spela. Ja jag har faktiskt inte gjort så mycket utan bara njutit medan det verkar som en massa människor fortfarande har plugg kvar, tycker synd om er från djupet av mitt hjärta.
 
Nu på kvällen har jag gjort pannkakor till imorgon. Pappa hjäpte mig att steka dem tre första då jag förstörde alla sist jag skulle steka men idag gick det bra. Jag gjorde massa smet så kunde jag misslyckas men jag brände och förstörde ingen och man behövde uppenbarligen göra hela smeten... Haha så det blev lite långtråkigt men nu har vi iaf massa pannkakor hemma.

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0