Nationaldagen

Gammal godis bild!

Sitter just nu vid mamma och pappas daotr då jag har lämnat in min i skolan och Hampus dator fungerar knappt. Så jag vet inte hur det kommer bli med bloggningne och min nya blogg då den här datorn jämt är upptagen, så ajaa.
 
Idag är det nationaldagen, vilket innebär leeedigt! Men istället för att sova bort min ledighet så gick jag upp vid 8 eftersom jag skulle jobba som fotograf på Almodagen. Så det är där jag har spenderat hela dagen, jag skulle egentligen varit med på kvällen vid middagen men åkte hem istället. Jag orkade inte och så skulle jag bli helt utanför då typ alla skulle dricka as mycket och så vidare. Nu så är kusinerna här så när jag bloggat klart så ska jag hänga lite med deeem!

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0