Sista dagen

Idag var sista dagen innan skolan börja.
Jag var duktig och gick upp vid 7 för att träna lite, sedan kolla jag på serier, drog förbi biblioteket och banken(yes i'm cool). Sedan blev det lite mer serier innan jag träffa Malin, Adina och Kicki så vi kunde åka till Sara och ha en brunch. Vi satt typ och åt, prata och gick lite i flera timmar hehe. 
Sedan så bestämde vi att ha filmkväll med några andra så då gjorde vi pizzadeg innan vi drog tillbaka till Alunda och åt hemmagjord pizza och såg Oz the great and powerful(typ).
 
En as kul dag med as bra människor så skön sista lovdag helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Kelly

Fin bild :D

Svar: Tack :)
Johanna, 14 år och drömmare...

2014-01-09 @ 17:41:45
URL: http://kawaii-tjejen.se
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0