Friday biiitches!

Idag är det fredag och som det stod i förra inlägget så blev det en lååång sovmorgon för mig. Jag börja 12.35 och sluta halv 4 som vanligt. 
Jag fick faktiskt en rätt så bra start på dagen men kan inte riktigt säga att jag fick så bra start på skoldagen. För när jag gick in i klassrummet och vi skulle börja så trampa jag snett och eftersom jag är så sjukt känslig (fått det av mamma) så började mitt huvud snurra lite och massa svarta prickar dansade framför mina ögon. Oftast när de blir så går det över om jag bara blundar och tänker på något annat vilket inte funka denna gång. Precis efter Veronica sprungit ut och hämta vatten till mig en andra gång så kände jag att jag skule spy så då tänkte jag skynda mig till toaletten men jag hann typ precis utanför klassrummet innan jag föll ihop eller la mig ner (minns inte denna del). Men precis innan hade jag ropat på Verco så hon och kille fick hjälpa mig till en soffa. 
Där fick jag ligga ett tag medan skolsyster kolla mitt blodtryck och lite sådant.
 
Iaf efter det flöt lektionen på och jag mådde bra.
 
Efter skolan har det blivit träning och jag tänkte blogga vid 8 efter jag duschat men jag var så trött att jag sov till och från i soffan. Så nu ser mitt hår fruktansvärt ut då jag inte ska somna med det blött, aja det är ett problem för morgondagen.
Vi skulle jobba med skuggor på lektionen. Vet inte om jag lyckades så bra med det men jag tycker Verco blev bra på bilden.

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0