Bra dag

Idag har varit en bra dag som började med lång sovmorgon. Så jag hann gå ut med Charlie kolla på lite serier och ta det as lugnt innan jag behövde åka till skolan.
Eftersom vi har 3 timmars lektioner så hade vi bara en lektion idag och i mitten så kom vår rektor och han som jobbar med IT grejerna(tror jag) och gav oss bullar och klubbor. Går man på den bästa skolan någonsin eller vadå?
 
Efter så stannade jag, Malin och Adina i stan och jag hade turen att hitta ett par jeans som jag letat efter as länge för bara 149kr på Cubus så då blev jag tvungen att slå till. Jag köpte även 3 par träningsstrumpor.
Väl hemma har jag bara tränat och ätit, träningen går sjukt bra förtillfället!
 
Nu, serier!!!
Ja Justin behåller smilet trots att han åkte fast för att köra full och påverkad av droger innan klockan 11 på morgonen(!!!), för att hans körkort gått ut(ingen aningom man säger så på svenska) och massa annat skit men han kan inte behålla det när han tar M&G kort med sina fans. Bra kille asså!

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0