Avsluta meningarna

Det här året ser jag fram emot… One Direction. Det enda jag har planerat men hoppas på fler olika saker.

 

Min bästakompis är bäst för att… de alltid finns där när jag är nere.

 

Den filmen jag skulle kunna se om 1000 gånger är… Mean Girls, och massa andra.

 

Jag har största crushen på… just nu är nog Channing Tatum.

 

Det finns en sak jag inte kan leva utan… är min mobil.

 

Jag skrattar alltid åt… skämt som inte ens är i närheten av roliga.

 

Det finns en låt som alltid gör mig på bra humör… är Genom Eld Och Vatten av Sarek, så himla många bra minnen med den låten.

Pinsammaste saken jag någonsin gjort… kommer jag inte ihåg. För det är såhär spenderar du mer än en timme med mig så kommer jag hinna göra något pinsamt, jag är typ pinsamheten själv.

 

Om jag var tvungen att leva på en maträtt resten av livet… nudlar helt klart!

 

Tagen från Nickys.


Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0