Almost Friday!

ÄLSKAR!!!! Längtar så sjukt mycket till filmen asså!!!
 
Hejsan hoppsan allihopa! Idag så har det varit en liten annorlunda dag. Första lektionen hade vi ingen lärare så den blev lite chill. Efter lunch var det engelska där vi hade ett prov jag inte övat till men tror det gick okej. Jag blev klar med provet rätt så snabbt så istället för att sluta halv 4 så fick jag sluta 20 1 men kom inte hem förrän halv 3. 
 
Just nu tänker jag nog mest ta det lugnt för att ikväll så ska jag och Veronica testa på kickboxning för första gång, är en aning nervös.

Kommentarer
Postat av: Alice

Jag köpte den boken igår och såg trailern första gången nu och började verkligen längta efter att få läsa den boken :D

2014-01-31 @ 18:35:13
URL: http://skimmelfuxenalice.horseworld.se
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0