Ny blogg?

Tjo allihopa! Nu är det så att jag funderar på att skaffa ny blogg. Men jag är inte säker än för jag undrar om jag kanske ska byta portal också då blogg.se laggar så mycket men jag tycker om att man får bestämma hur designen ska se ut helt och hållet. Men jag har iaf funderat på devote, någon som haft båda och kanske kan säga vilken ni tycker är bäst?
Sedan så velar jag fortfarand mellan två namn, antingen johannabilling eller johannarebecka. 
Eller så stannar jag på den här bloggen. Jaaag veeet inteee!!!

Kommentarer
Postat av: HJJONSSON

Haha vet hur det känns. Bloggade hos blogg.se i flera år men nu har jag äntligen bytt bloggportal. Är helt nöjd! Du behöver inte ta bort bloggen hos blogg.se. Du kan bara skapa ny blogg i andra bloggportal och se vad du trivs bäst med hehe!

Svar: Tack för för förslaget :)
Johanna

2014-02-23 @ 10:15:08
URL: http://www.hjjonsson.se
Postat av: Katta

Hej! Grymt fin blogg du har :) Om du har lite tid över så kolla gärna in min blogg <3 Men du måste självklart inte :) Stor kram från Katta! <3

Svar: Tack, visst :)
Johanna

2014-02-23 @ 14:30:02
URL: http://shettisdrottning.blogg.se
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Trots att blogg.se laggar en hel del tycker jag att den slår alla andra bloggportaler med hästlängder :)

Svar: Okej, tack :)
Johanna

2014-02-23 @ 15:09:03
URL: http://spontan.blogg.se
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0