Fågelfobi

Veronica var tydligen tvungen att fota dessa läskiga ankor.
 
Idag så var min första sportlovsdag och det var sååå skönt. Det här lovet kom precis när jag trodde jag skulle dö, typ. 
Men jag tog en tidig morgon idag och gick upp tjugo i åtta(I'm a good girl) för att gå ut och köra intervaller. Sedan körde mage och triceps. Efter det blev det frukost och dusch innan jag drog till Gimo för att träffa Verco. Vi gick runt och fotade lite och när vi gick förbi några ankor skulle Veronica fota dem men då började de gå mot oss. Och jag är livrädd för fåglar sedan typ något år tillbaka. Jag ingen aning varför, jag bara är det. 
Sedan blev det en stund till Veronica där vi prata, kolla film och baka.
 
Jag kom nyligen hem och funderar för tillfället att kanske spela lite sims, heheh.

Kommentarer
Postat av: Milina Salihodzic

Kul med sims! :)

2014-02-17 @ 17:43:53
URL: http://milina.blogg.se
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0