Torsdag

 
Hejsan hoppsan fallerallera när Johanna kommer ska varenda läsare va glad!
Idag började jag dagen med en frukost i skolan, jag har inte varit så duktig med bloggandet den här veckan men vi har haft hälsovecka för alla ettor i skolan så de har serverat frukost åt oss men jag har ätit hemma tisdag och onsdag men idag kände jag för att äta i skolan. Efter de fick vi lyssna på två föreläsningar, bland annat av Fråga Olle killen. Sedan fixade vi grejer inför kortfilmsfestivalen imorgon en stund på Engelskan. Så det har helt enkelt varit en rätt så slappdag.
På kvällen nu har jag ju haft kickboxningsträning och nu ska jag äta kvällsfika innan jag ska sova. IMORGON ÄR DET KORTFILMSFESTIVALEN!!!! Önska mig lycka till!

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0