The girl in the dress cried the whole way home

Min gamla klass <3
 
God kväll alla vackra därute! Idag så började jag dagen med Digitalt Skapande istället för Sam då vi har bytt de lektionerna. Jag jobbade inte speciellt mycket under Digitalt Skapande då vi ska börja med ett slutprojekt och jag har alltid jätte svårt att komma igång. 
 
Efter skolan så har jag hållt på att fixa och trixa, kollat serier och självklart kickboxning. Asså, kickboxning är as kul och ibland förbannat jobbigt. Men jag rekommenderar det verkligen.
 
Nu ska jag läsa innan jag måste sova. Juste... IMORGON ÄR DET FREDAG!

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Önskar dig en bra fredag! :) Kram

Svar: Tack detsamma! :)
Johanna

2014-04-04 @ 08:47:47
URL: http://matildays.forme.se
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0