Måndag eller Onsdag?

Eds nya låt, LOVE IT!!!!
 
Hej på eeeeer! Har ni inte lyssnat på Eds nya låt lyssna här ovan!!! Idag har egentligen varit en vanlig skoldag, vi prata lite om nationella på svenskan och jag tycker temat låter en aning svårt så nu blev jag lite nervös. Men jag har iaf trott hela dagen att det varit onsdag då jag har bytt dag när jag rider från onsdagar till måndagar så det blir lite ihop blandat i min hjärna. Ridningen gick lite sådär, jag red Werner vilket brukar gå hyfsat bra men idag så gick det inte så bra som jag hoppats på tyvärr.
Nu kollar jag på Eds live stream, love that boy! Sedan ska jag nog sova, beror på hur lång live streamen är.

Kommentarer
Postat av: MATILDA

bra låt!

Svar: Visst är den :D
Johanna

2014-04-08 @ 16:59:15
URL: http://matildays.forme.se
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0