För att jag kan

1. Vem är din bästa vän? Min nallebjörn!
4. Vilket är ditt favoritnummer? 13!
5. Vad var det senaste du åt? Fiskpinnar
6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? En lysande gul och sen skulle jag rita på allt och alla, mohahaha
7. Hur är vädret just nu? soligt och varmt!!!
8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Camilla
11. Favorit TV-program? Eftersom jag inte ska göra världens längsta inlägg om en fråga så väljer jag att avstå från att svara. ;P
12. Har du några syskon? 3 brothers and 0 sisters
13. Längd? 162,7 och jag 7 är MYCKET viktigt!
14. Hårfärg? Brunett
15. Ögonfärg? Blå såklart
16. Använder du kontaktlinser? Är det när man har någon färg eller är det linser överhuvudtaget? hehe, bra koll här!
17. Favorit högtid? Julen för då får man mat och julklappar!!!!
18. Favorit månad? Juli, för det innebär sol och sommarlov!!
19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? Jag råkar vara en riktigt crybaby så det händer typ hela tiden.
20. Vilken var den sensate filmen du såg? En ytterst bra fråga som jag själv inte kan svara på!
21. Favoritdag på året? Min födelsedag så klart, för om man struntar i det negativa att jag faktiskt bliräldre så är den ju perfekt. Jag får presenter och uppmärksamhet, kan det bli bättre???
22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Jag kan knappt prata med killar så det kanske besvarar frågan.
23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Frågar ni mig så skulle jag nog säga ja, frågar ni någon annan som sett mig göra det skulle det nog bli ett nej, heheh.
24. Kramar eller kyssar? Helst inget hehe, hej människofobi!
25. Choklad eller vanilj? Choklad såklart! Är det ens lagligt att säga vanilj?? :O
26. Har du tattueringar? Självklart man måste ju följa med trenderna!
27. Vad lyssnar du på just nu? Något program på Disney Channel som är på tv:n
28. Är du kär i någon kändis? Hallå jag är en tonårstjej, va tror du?
29. Vilka böcker läser du just nu? Just nu läser jag en Nattens hus bok som suuuuger as!
30. Piercingar? Öronen
31. Favorite movies? Hur många som helst menjag brukar säga Mean Girls eller Lejonkungen!
32. Ditt favoritfotbollslag? Det Zlatan är med i eller Sverige eller något sådant, I guess
33. Vad gör du just nu? bloggar och ska snart riiida!
34. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Saltade såååklart!
37. Hundar eller katter? Jag älskar båda men tror nästan stora hundar då små hundar och katter ofta är väldigt bitchiga.
38. Favoritblomma? Maskros med deras underbara gula färg som gärna kommer på hela kläderna!
39. Har du blivit påkommen göra något du inte får göra? JAG? JAG som är så snäll och oskyldig! 
40. Har du en bästa kompis i det motsatta könet? Har inga kompisar, #swagtypellernågot
41. Har du älskat någon nångång? Älska, bitch please I'm a lone wolf
42. Vem vill du träffa just nu? Hästarna på Joneberg!
43. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Nej jag bara hänger med dem varje dag för att se cool ut!
44. Har du någon gång skjutit med en pistol? Hahaha, ingen som känner mig skulle aldrig låta mig hålla i en pistol. Jag skulle antagligen skjuta mig själv i foten eller någon annan
45. Gillar du att flyga med flygplan? Föredrar vingar men flygplan funkar också!
46. Höger eller vänster-hänt? Höger, som större delen av Sverige
47. Hur många kuddar sover du med? Olika, beror på VAR jag sover då jag sover på lite olika ställen men två eller tre och ibland så använder jag även min nalle, hehehe.
49. Lyssnar du på radio? I bilen
50. Är det någon på Tumblr som du vill dejta? Är dem inte rika kändisar så nej.

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0