Annandag Påsk

Gud vad skönt det var att vara ledig idag asså! Först så sov jag ut ordentligt sedan så åt jag frukost och solade med en bok utomhus. Jag älskar vädret så jäkla mycket! Är det såhär bra väder imorgon så kanske det blir shorts som gäller till skolan. Men jag har i alla fall fått rätt så mycket gjort idag då jag tog en joggningrunda, så jävla jobbigt, och körde sen ett litet gympass. Sedan så har jag även pluggat, bloggat och ätit i mängder, för ni vet när man gjort mycket man måste äta mycket också. 
 
Nu ska jag äta lite mer påskgodis innan det blir sovdags!

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Ha en bra onsdag! :) kram

Svar: Lite sent svar men tack! :)
Johanna

2014-04-23 @ 10:05:17
URL: http://matildays.forme.se
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0