27 April

Årets först mjukglass || Charlie fick också lite glasss!
 
Idag blev en tidig dag då jag gick upp halv åtta eftersom vi hade gymnastikuppvisning. Uppvisningen gick bra men tyvärr hade jag sprängande huvudvärk eftersom folk sprang runt och ropa och så höll min lins på att krångla.
Efter en liten försening och att jag hjälpt till att plocka undan kom jag hem lite innan 3. Då bytte jag om till shorts och satte mig i solen och fixade med lite olika grejer. Jag hade tyvärr inte tid att sola och koppla av men det ska tydligen bli dåligt väder den kommande veckan så jag tänkte njuta av solen medan den är här.
Nu på kvällen jag jag och familjen ner till Ica och köpte glass, sååå gott!

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0