Studiedag

Hejsan!!!!!
Jag tänkte bara gå igenom lite av lördagen. För jag har märkt att jag mest bloggar då jag är nere och lördags var en så sjukt grymt bra dag för mig!!!
I lördags vaknade jag vid 7 och gick in på ticnet där jag genast hamnade i kö. Vid 9 släpptes biljetterna jag vänta på och lite över nio kom jag in på sidan. Så då fick jag biljetter till One Direction!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sedan tog jag det lugnt och slappade mest. Vid tre drog jag till Elin för att det var kickoff på kvällen. Först var det curling som jag totalt sög på, hehe. Men aja efter blev det kinabuffé jag åt rätt så mycket trots att Kina mat inte riktigt är min grej. Typ 95% av alla på kickoffen var vuxna så jag och Veronica satt mest för oss själv och snacka. Vi snacka om allt mellan himmel och jord trots att det mest handlade om killar. Det var så skönt eftersom jag inte snackat med någon om sådant på läääänge. Men aja efter så sov Veronica hos mig.
I går gjorde jag INGET so there's nothing to tell there.
 
Idag så var det studiedag. Så jag gick upp halv tio och tog en PW, när jag kom hem blev det lite cardio. Sedan blev det dusch. Vid tolv så åt jag min väldigt sena frukost, såg på HIMYM och gjorde en skolsak till imorgon. Sedan har jag fotat lite. Inte så mycket bra men ändå.
 
Nu gäller Peter Pan 2(ÄLSKAR PETER PAN FILMERNA!), choklad och skoldepp. 
Fick skal från idiwa idag förresten, ÄLSKAR DET!! 

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0