SÖNDAG

Kreativ rubrik, I konw!

Aja, idag är det söndag vilket innebär att det är skola imorgon.
Idag så var det ingen gymnastik för att vi hade en träningsdag igår så var där i 3 och en halv timme så jag kunde sova lite till. Jag gick upp vid 9 och åt frukost. Efter det så satt jag nere i mitt lilla(som egentligen är riktigt stort) krypin. MTV hade ett litet Awkwardmarathon och visade alla avsnitt från början så tänkte böra se på serien. Vid tolv gick jag upp för att äta lunch och gå ut med Charlie. Sedan blev det mer Awkward och vid 15 kom lite släkt för att fira Casper som blev 12 i Torsdags.
Jag Snappa även med Malin och Erika och de båda var med sina pojkvänner så det sluta med att jag snappa bilder på mig och Charlie till Erika. Haha. Sedan svarade äntligen Adina på min snap så jag överlevde lite.
Nu ska jag kanske äta något och så blir det nog lite mer Awkward.
 

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0