Smurfarna 2

Idag så har det bara varit jag, mamma och Oliver hemma för pappa och Casper va på Speedway på Friends och Hampus var hos Lovisa. Men iaf då bestämde sig jag, mamma och Oliver för att åka in till stan och handla men på vägen in bestämde vi oss attgå på Smurfarna 2. Vi åkte in med Hampus nya bil eftersom han inte får köra en. Han fick bilen när han sålde epan och pappa hade vår bil så det blev den.
Men när vi kom in köpte vi biljetter, åt på Max och gick på bio. Filmen var väldigt bra faktiskt, rekommenderar den verkligen.
Efter så åkte vi till Gränby och handlade lite olika matgrejer och mamma handla lite födelsedagspresenter. Jag köpte mig även mössa, hahah nu kommer mössjohanna tillbaka. 
När vi var klara där åkte vi till Godislunden och handla massa godis. 
Hemma så valde jag att se på filmen Charlie St. Cloud som jag tänkt se ett bra tag och just nu är jag inne i min Zac Efron fas så ja. Haha den filmen var också GRYM! Sjukt sorlig men as bra. Rekommenderas verkligen!
Jag borde verkligen skaffa mig en fjärrutlösare.

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0