FREEEEDAG

ÄNTLIGEN FRDAG säger jag bara.
 
Idag hade vi först Samhällskunskap vilket är ett av mina favorit ämnen. Som vanligt var lektionen faktiskt rolig.
Sedan blev det lunch där mitt humör sänktes VÄLDIGT mycket men iaf efter lunchen så hade vi Fotografisk bild. Inte favolektionen eftersom jag inte riktigt tycker om läraren. Men vi fick sluta tidigarre som vi brukar få vilket är as nice. Läraren hade med sig sin son idag, så sjuuuuuuukt söt. T.ex. när man satte på Harlemshake sprang han runt och dansa och när typ alla gått så fick han stå själv på en högpall och han bara stod där och skratta. Helt enkelt, sjukt söt.
Efter skolan så köpte några från klassen frusen yoghurt så vi hängde med dem medan vi vänta på bussen. Min klass är faktiskt sjukt skön.
Hemma så har jag inte gjort något speciellt, jag har varit sugen att spela sims jätte länge så försökte instrallera på Hampus dator men det funka inte.
 
Just nu är det vänner som gäller.
Snygga tröjor!!!

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0