Vill ha nu!!!

Det är 4 saker som jag verkligen vill ha nu.
 
1. USA Halloween.
Alltså, jag vill ha en "riktig" halloween. Att man går all in och sådant som typ i USA. Jag tycker att vi kan vara lite förtråkiga här i Sverige...
 
2. Snö!
Jag vill så sjukt gärna ha snö nuuuuuuuu. Jag fattar inte alla som inte vill ha snö. Liksom, visst det är kallt men det är fint, mysigt och as roligt att leka med. 
 
3. Naglar.
Jag vill ha långa snygga naglar vilket jag inte får då jag helt totalt suger på att sluta bita på mina. Några tips?
 
4. Sluta prata, börja göra.
Det här är vad jag suger mest på, jag är så sjukt duktig på att säga allt jag ska göra men sedan när det kommer till att faktiskt göra det så suger jag.
 

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0