My month

Det var meningen att jag skulle använda rubriken igår men glömde liksom att blogga, hehe. Men aja, nu ska jag förklara varför det är min månad(och ja det är väldigt nödvändigt att göra den onödvändiga förklaringen). Det är min månad för att denna månad fyller jag 16!!!!!! Tjoho och heja mig. Det är as irriterande att räkna sig själv som 16 men att tekniskt sätt inte vara 16.
 
Aja, min dag. Skolan var som vanlig. Vet ni jag har listat ut att 8 av mina 10 lektioner är lektioner som är helt okej. De enda jag avskyr är matte och naturkunskap. Efter ridningen så blev det hemfärd där jag satt mig vid datorn istället för att räkna matte, vet jag är 16 snart så nu får jag skärpa mig(!!!!!).
Sedan blev det ridning. Asså jag ÄLSKAR att rida, vissa onsdagar som är extra dåliga kan jag innan jag kommer till stallet känna ångest men väl där så är det helt underbart. Ridning är så kul och avslappnande. Om ni vill testa en sport, testa ridning!!! Det är AWESOME!!!!! Okej nu ska jag sluta tjata om det, btw det gick väldigt bra i stallet idag :D
Efter var jag en duktigt flicka och stretcha. Sedan blev det dusch, fooooood och skilda världar. Nu blir det bok och sooooooooooooova!!!!
Det är as kul att skriva många bokstäver(hihihii)!!
Jag borde även sluta skriva paranteser hela tiden, sorry!
Ibland vill jag bara ta första bästa flyg härifrån. 
 

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0