I wish I was a punk rocker

(SJUKT DÅLIG BILDKAVLITE BLOGG.SEs FEL!!!)
Converse - Turkiet || Jeans - H&M || Linne - Cubus || Skjorta - H&M || Mössa - H&M

When the head of state didn’t play guitar,
Not everybody drove a car,
When music really mattered and radio was king
When accountants didn’t have control
And the media couldn’t buy your soul
And computers were still scary and we didn’t know everything


Heeeeeeeej!!!!! 
Idag så har jag mest latat mig och kollat på HIMYM. Jag var även ute och fota lite, inte så många bra bilder menmen. Snart ska jag till min kusin och hans tjej för att de har inflyttningsfest. Det kommer antagligen bara bli smörgåstårta så åt lite lasange nyss, mums.

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0