Good day!

Idag har faktiskt varit en rätt så bra dag.
För det första så är det ju freeeedag!!!!!!!!!!
På första lektionen var det litet diskussion och efter att en kille förolämpat min åsikt så blev jag lite "on fire" och diskuterade as mycket. Under den lektionen fick vi även veta resultatet på vårt matteprov och jag var 99.99999999999 % säker att jag skulle få ett F så när jag får tillbaka provet och det står C blev jag as lycklig och jätte lättad.
Fotografisk bild var också kul för jag börja äntligen fatta lite om vad vi höll på med. Sedan fick vi sluta tidigare vilket är ett stort plus.
Ännu en bra sak var att nästa vecka är det studiedag på fredagen och vi har mentorssamtal på Torsdagen och Fredagen och nu har jag lyckats fixa en tid på torsdagen så att jag får vara ledig på fredagen.
 
Jag kom nyss hem från min kusins innebandy match, tänkte först inte gå då jag var sjukt trött men jag gick ändå vilket var rätt så kul.

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0