Friiiiiiiiday

Gissa vad????? Det är fredag!!!!!!
 
Idag det fredag vilket är så jävla skönt. Idag började Verro i min klass(yay). Skolan gick på som vanligt, på samhällkunskapen hade vi någon föreläsning om ekonomi. Vårcentralen vi skolan firade typ 1 år så de fanns gratis bullar därinne så vi gick in dit och tog en varsin, hehe. På Fotografiska bilden blev jag kallad vädigt negativ av min lärare vilket jag helt ärligt kan hålla med om, tyvärr.
Efter så hängde jag med några från klassen innan jag drog hem, vilket var kul. Hemma så installera jag Sims 2 på Hampus dator då Sims 3 inte fungerar att installera av någon konstig anledning. Och nu vet jag varför jag inte spelat på länge, jag suger på Sims. Japp jag skrev det, jag suger helt jävla totalt på Sims.
Jag har även fixat och surfat lite på internet.
Till vänster ser ni låten Blurres Lines och till höger ser ni bilder från ett projekt för de som blivit våldtagna och vad våldtäcksmännen sa. Vissa kanske säger att det bara är en låt men fan heller. Jag har hört BARN sjunga den. Han praktiskt taget sjunger om hur han våldtar en tjej och folk anser att det är okej för att det är "bara en låt". Men det är inte bara en låt, det är en låt som borde bannlysas från världen och Robin Thicke borde låsas in.

Kommentarer
Postat av: Elin

hahaha man måste ju ha lite fusk koder annars så är det inte lika kul ;)

Svar: haha ja men mitt problem är att simarna vägrar göra som jag säger :)
Johanna, 14 år och drömmare...

2013-10-06 @ 19:27:28
Postat av: LITZIUMWORLD / alternativ norrländska

sims är ju så jävla kul, spelat i hela 13 år!!

~Bat kisses ^V^

2013-10-06 @ 20:44:58
URL: http://litziumworld.blogg.se
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0