Måndag

Idag så bestämde jag mig för shorts och ångrar mig inte en enda sekund.
Idag började vi intensivvecka. Första lektionen fick vi veta typ vilka tider vi kunde jobba med vissa ämnen och jag tänkte jobba med NO på förmiddagen. Men det slutade att jag och Malin lekte med Seterra. Vi hade även ett möte om avslutningen och så fick vi tidig lunch för att vi skulle ha orientering direkt efter. 
Vår idrottslärare sa att det skulle ta en timme och vi skulle gå själva. Jag och Adina gjorde som typ alla andra och fuskade och gick tillsammans. För oss tog det 2timmar och 40minuter,men vi var de få som hittat alla kontroller och det vägde mer än hur långt tid det tog.
Efter skolan drog jag hem fixade lite saker sin gick jag Malin och Adina till bussen men bestämmde oss för att stanna vid Ica för att köpa dricka men bussen var försenad så vi hann. Jag köpte en Loka Chocolate Shake, jg tycker om den även om den smaka annorlunda. Jag måste smaka de andra två också. Men vi drog in till stan för vår antagligen framtida skola hade en "tjuvstart" det var inte många som kom men jag fick veta att jag kommer i samma klass som Malin och Adina trots att vi sökte olika linjer. Sedan träffade vi tre killar som ska gå i vår klass, tyvärr inte snygga... Nen nu var jag taskig!
Nu Top Model.

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0