Grey's Anatomy

Idag så fick jag vet vad jag kommer få i slutbetyg i Engelska och så fick jag veta vad jag fick på NP i NO rätt så nöjd med båda :) Engelskan såg vi klart på filmen Shakespeare in love. As grym film! Efter var jag så duktigt att jag pluggade maassa spanska. Sedan var det sista ridningen för denna termin. Vi gjorde gymkana(ingen aning hur det stavas), så SJUKT KUL! Tänker däremot inte förklara vad det är haha men ni kan få veta att det slutade med att hela jag var blöt och mjölig i ansiktet.
VI fick veta också en nyhet om skolavslutningen, INGA BRA NYHETER!
Nu är det choklad, jordgubbar, Bravo Juice och Grey's Anatamoy
Så dagen var rätt så full medsaker och efter Grey's måste jag plugga språkhistoria.
Large

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0