Big Mike

Idag gick jag upp 5 för mina gymnaster hade tävling. Det gick bra, på tävlingen delar de bara ut 1, 2, 3 och sedan är alla andra 4or men vi fick ju se poängen och såg att vi hamnade 7 på hopp och 5 på matta av 20 lag och vårt mål var topp 10 så är nöjd med mina små flickor. Vi får dessutom bara bättre och bättre placeringar.
Jag tänkte stanna och se de svårare grupperna men då håller det på till 8 och då kommer jag hem runt 10 så valde att åka hem när vårt var slut.
Nu ser jag på TV, filmen heter The Blind Side. Det har gått 35minuter och jag gråter redan as mycket. Min favorit är ju huvudpersonen Big Mike.
Big Mike!

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0