Stallet

Idag så har skoldagen varit trött som vanligt.
Jag blev kanske klar med min syslöjdsak på rasten.
Men höjdpunkten på min dag var att få komma till stallet. Den underbara känslan att få komma till stallet och vädret är hyfsat bra. Jag fick även hjälpa till mycket och de gjorde massa roliga övningar. Jag tror jag blev upptryckt mot väggen två gånger en gång var av det två stora hästarna haha.
Det sämsta var när jag kom hem för då fick jag veta att det jag trodde var en blåsa var nageltrång. Vet inte om jag ska låta mamma trycka ut varet för det gör så sjukt ont!
Tumblr_mj648icgoy1ryfgk5o1_500_large
Bara fråga Malin, haha.

Kommentarer
Postat av: Mikxki

Bilden är så sann :P

2013-03-23 @ 17:38:06
URL: http://mikxki.blogg.se
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0