Disapointed

*VARNING FÖR IRRITERANDE INLÄGG*
 
Jag är sjukt besviken på mig själv, för jag lovar mig massa saker om att jag ska bättra mig men ändå låter jag mig komma med en massa undanflykter. Jag vet att jag är envis nog att fixa allt men ändå så låter jag det bara slippa förbi. Jag fick (enligt mig) sjukt dåligt resultat på min skrivdel på nationella...
Jag är så jäkla besviken, jag fattar inte att jag hade en dålig dag fickmig att skriva sämre än vad jag kan. 
Jag ser folk runt omkring bara blir bättre och bättre medan jag bara sjunker.
Jag måste f*n göra något fort för jag bara sjunker...
Så helt enklet jag är förj*vla besviken!!!!!!!!!!!
Tumblr_mefshnb4x81rig40qo1_500_large

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0