You had it figured out since you were in school, everybody loves pretty, everybody loves cool.

Igår var det midsommar och jag var vid min morfars sommarstuga.
Idag tog vi en tripp till gräsö. Vi skulle stanna och bada vid en strand men vi blev inte kvar så länge för att de blåste SJUKT mycket. Vi åkte till gräsö camping istället och spelade minigolf. Jag förlorade rätt så stort, hehe!
Efter det tog vi färjan tillbaka Öregrund och åt middag där och glass. När jag kom hem så var jag as trött så höll på att somna men gjorde inte det som tur var :)
FunnyPeopleCo Pinterest
VET NI HUR SNYGGT DET SKULLE VARA ATT HA DETTA IN TATUERAT PÅ FINGRARNA!!!!

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0