You call me up again just to break me like a promise, so casually cruel in the name of being honest.

Idag när jag gick upp, åt frukost och tog en lång dusch. Sedan blev det promis med Charlie och sedan blev det landet. Jag badade och sola medan Adina jobbatrots att hennes jobb såg slappt ut ibland. När jag kom hem hjälpte jag till med maten och sedan vilade jag mitt huvud som inte mådde så bra. Såg även det nya avsnittet av PLL, tycker det var bättre än förra som jag tyckte var lite tråkig. Hehe.
Senare på kvällen rensade jag bland mina kläder, jag behöll för mycket trots det blev de flesta låder nästan tomma. Man ser på botten av mina lådor ser man att man har haft för mycket i det för de är typ trasiga.
Facebook | via Facebook

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0