Utbytesstudent

Okej, nu tänker jag berätta om vad jag mest av allt vill för tillfället. Åka som utbytesstudent.
Det verkar så himla kul och tänk vilka upplevelser och minnen. Jag tror att jag helst skulle vilja åka till Kalifornien. Lära känna nya människor och bara få världens upplevelse. Jag läser hur många bloggar som helst om människor som är på ett utbytesstudent år eller ska åka. 
Tror säkert att man får massa dagar man längtar hem eller bara är allmänt dåliga. Men det är också upplevelser.
Asså fatta känslan att få en sån upplevelse. För jag vill bara allmänt resa och tänk att få plugga utomlands. Jag skulle kuna tänka mig att plugga i typ England också. Det är heller inte så långt härifrån.
Men problemet är hur jäkla mycket pengar det kostar. Det kostar så förbannat mycket annars hade det varit självklart för mig att plugga utomlands. 
Men aa tror faktiskt att det är vad jag mest av allt vill göra förtillfället.

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0